Monday, October 27, 2008

Emadepäeva lühikava

EMADEPÄEVA PEOKAVA

Aed ja mets said piduriide

Siin on sinilille siide,

Toomingate kerget pitsi,

Nurmenuku püksisitsi.

Eemal veretavad tulbid,

Kannikeste lõhnakulbid

Piiluvad meid aiaservast,

Karukella helin kõrvas

Uibuõied lahti lõi, et

Rõõmu teha emadele...

Aitähh, aitähh kevadele.

Õntujuht: Tere tulemast meie peole, kallid külalised. Selleks päevaks oleme kaua valmistunud: õppinud, laulnud, tantsinud, meisterdanud ja isegi küpsetanud. Eks see ole ju üks meie tähtsamaid pidusid. See on viimane pidu õppeaastal ja meil on ka palju näidata teile. Aga mul on tunne, et me pole siin ainukesed külalised. Mõned karvased külalised om kutsutud (vaatab kella) kohe kohe peole selles väikeses majas!

1 – Näidend „Tareke“

2 – Klaabu rühm „Kevad tulnud“

Õhtujuht: Nüüd kui mõned laulud on lauldud, ei teeks paha veidi keha kinnitada

3 – Mäng „Ettekandjad“

Õhtujuht: Ka kõige väiksematel on teile midagi näidata!

4 – Laulud Nastjalt ja Liilt

5 – Ojakese rühm „Мамочкелюбимой

Õhtujuht: Vot kui palju ilusaid laule me valmistasime ette emmedele! Aga vanaemad? Lapsed, kas see on ka vanaemade pidu? (lapsed: Jaaaa!) Vanaemadele, võiks midagi ka kinkida! Mida küll? (Lapsed pakuvad, kuni keegi pakub kootud asja- sall, sokid vms)...HEA MÕTE! Koome kingitusele vanaemale!

5 - Mäng vanaema lõngakera

6 – Emad mängu: lõngaketramine.

Õhtujuht: Emad on nii tublid! Nad teenisid välja kingitused! Ja meie lapsed valmistasid ette kaunid kingitused

Uksele koputatakse ja sisse tuleb Nukitsaeit

- Mis pidu siin käib? Ja mind polegi kutsutud? Ehh? Oi oi! Kingitused...MULLE? Ah kuidas ma armastan kingitusi! (võtab korvi enda kätte)

- Kallis proua! Neec ei ole kingitused teile, need on emade kingitused! Lapsed nägid vaeva...

- Mis tähendab nägid vaeva! Ma oskan palju rohkem teha, kui need lapsed siin...mida iganes, luuletusi näiteks!

on see talv või on see suvi,
tunnen selle vastu huvi.
kui enam ei tule talviekuid
siis enam ma ei osta puid
mul on sellest väga kahju
et mu pension läheb ahju
pensionist ei jätku muuks
kui külma ilma ahjupuuks
kui oled juba vana vaar
ei aita ansip savisaar
ainus millele võid loota
kliima soojenemist oota

- No meie lapsed teavad palju paremaid luuletusi. Kas pole nii?

Kingituste välja ostmine

- Ikkagi on see minu pidu! Ma olen samuti ema! (Vot vaadake! See siin...on MINU laps - nukitsamees)

- Ainult lapse olemasolust ei piisa. Tubli ema peab kõike oskama...näiteks pesu pesta ja koristada!

- A mina oskan seda ka! Vägagi hästi!

- Seda me kohe saame teada! Mul on selleks sulle sobiv katsumus!

Mäng – Pesu, Mäng väravate ja õhupallidega

- Teil on õigus see pidu ei ole mulle õige koht! Ma lähen ära!

- Oota...miks siis ei ole! Sa võid jääda, kui sa ei hakka enam pahandusi tegema! Meil ei on ju nii hea pidu!

- Muidugi ei tee ma enam pahandusi

- Vot kui tore! Siin peol kõigil on lõbus: sul ja mul

Ühised tantsud: Sul ja mul, Башмачки, Котята.

Kallid emad, nüüd palume teid lauda.

0 comments: